20 Nisan 2016 Çarşamba

Yaş 16

Sevenlerim sevdiklerim, yaşadıklarım yaşattıklarım, tecrübelerim, hatalarım, pişmanlıklarım, mutluluklarım, üzüntülerim, kırgınlıklarım ve daha nicesiyle dolu dolu 16 yıl.
Her şeyden önce ailem benim en büyük şansımdı. Bugüne kadarki her şey için önce onlara teşekkür ederim.  Biliyorum ki onlar varken sırtım yere gelmez.
Aileden sonra en önemli kavram dostluktur benim için. İyi bir arkadaş olduğumu da düşünürüm çoğu zaman. Değerini bilen oldu bilmeyen oldu. Canları sağ olsun!
Daha dün sınav, yerleştiğim lise vs telaşındayken 2. sınıf bitiyor bile. Biliyorum ki önümdeki yıllar da su gibi akıp gidecek. Bu yüzden hiçbir şey için geç kalmak, keşke demek istemiyorum. Hayat değerli ve bir kez geliyoruz.
Ve liseyle birlikte hayatıma Fransızca girdi, bu sene de iyice yer aldı. Bana kattığı çok şey oldu başta yeni insanlar ve birazcık özgüven. Ve bu yaz benim için büyük bir olay olduğunu düşündüğüm Fransa seyahatim olacak. Bu yüzden iyi ki okulumu ve iyi ki Fransızca bölümünü kazanmışım diyorum.
Bunların dışında bu yaşım bana biraz daha az kırılmayı öğretti, daha az takmayı. Malum insanlar bencil, insanlar duyarsız, insanlar değer bilmez! Bir süre sonra alışıyor insan.
Bugüne kadar duygularımla hareket ettim bundan sonra da hayatımda yalnızca kendimi iyi hissettiren insanlar olacak bunda karar kıldım.
Başta ailem, arkadaşlarım ve üstümde emeği olan herkese bir teşekkürü borç bilirim.
Sevgiyle kalın.