Hoşgeldin! Ben İlay. Doğma büyüme Ankaralı, şu sıralar yüksek lisansını bitirip çalışma hayatına başlamış bir psikoterapistim. Bu blog ise bir süredir pek de yazmadığım ancak lise çağlarında başladığım biraz ondan biraz bundan ama çoğunlukla kendimden, canım ne isterse yazdığım yazılardan oluşuyor.
16 Ekim 2016 Pazar
1000 kere teşekkürler!
Başından beri söylediğim gibi blogumun okunma sayısı benim için önemli değildi. Kendim için yazıyordum hala da kendim için yazıyorum. Bazen rahatlamak için bazen gelecekte dönüp okuyup hatırlamak için. İlk başta çoğu kişiye hatta anneme bile söylemedim bir blog yazdığımı. Yolun başında bu kadar bile okunma alacağımı tahmin etmiyordum. Ailem ve arkadaşlarımdan okuyanlar var biliyorum ama tanımadığım insanlar da var blogumu takip eden. Yanımda olan herkese tek tek teşekkür ederim. İyiki varsınız.
Kaydol:
Kayıtlar (Atom)