Evet bazen çok tartışıyoruz, uyuşmuyoruz bir çok konuda, bazen çok kızıyorum sana ve tabii sen de bana, eleştiriyoruz yine birbirimizi, birimizin yanlışı birimizin doğrusu oluyor bazen ama ben şunu biliyorum ki benim arkamda bir babam var, biliyorum ki bir tek saç telime zarar gelse canından can gider. Hasta olduğumda, düştüğümde, ağladığımda görüyorum bunu gözlerinde, biliyorum ki kocaman pamuk gibi bir yüreğin var. Babalar anneler gibi olmaz elbet mesafe olur aranda, hele de bir kız çocuğuysan, ama bilirsin ki seni her şeyden çok sever. Elbet böyle olmayan babalar da var.
Böyle özel günlerde ben hep olan var olmayan var diye düşünürüm. Paylaşım yapmaya çekinirim biraz. Kiminin babası baba olmayı başaramamıştır, kimininki de bu dünyadan göçüp gitmiştir. Bu yüzden özür diliyorum eğer üzdüğüm birileri olursa. Baba olmayı başarabilmiş tüm babaların babalar günü kutlu olsun!
