Biraz Ondan Biraz Bundan

Hoşgeldin! Ben İlay. Doğma büyüme Ankaralı, şu sıralar yüksek lisansını bitirip çalışma hayatına başlamış bir psikoterapistim. Bu blog ise bir süredir pek de yazmadığım ancak lise çağlarında başladığım biraz ondan biraz bundan ama çoğunlukla kendimden, canım ne isterse yazdığım yazılardan oluşuyor.

26 Aralık 2016 Pazartesi

Ankara

Ankara karlı, 
Ankara soğuk, insanlar gibi...
Ankara bencil, hiç düşünmüyor sokaktakileri,
Alabildiğine soğuk ve bir o kadar da bencil, insanlar gibi. 
Sahi insan bu kadar bencil olmayı nereden öğrendi?
Gönderen İlay Aygün zaman: 08:27 Hiç yorum yok:
Bunu E-postayla GönderBlogThis!X'te paylaşFacebook'ta PaylaşPinterest'te Paylaş
Daha Yeni Kayıtlar Önceki Kayıtlar Ana Sayfa
Kaydol: Kayıtlar (Atom)

Hakkımda

İlay Aygün
Profilimin tamamını görüntüle

Blog Arşivi

  • ►  2025 (1)
    • ►  Mart (1)
  • ►  2021 (1)
    • ►  Nisan (1)
  • ►  2020 (2)
    • ►  Aralık (1)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2019 (9)
    • ►  Ağustos (1)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Haziran (1)
    • ►  Nisan (3)
    • ►  Şubat (2)
    • ►  Ocak (1)
  • ►  2018 (3)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (2)
  • ►  2017 (9)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Ağustos (2)
    • ►  Mayıs (1)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
    • ►  Ocak (2)
  • ▼  2016 (14)
    • ▼  Aralık (1)
      • Ankara
    • ►  Kasım (1)
    • ►  Ekim (1)
    • ►  Eylül (1)
    • ►  Ağustos (3)
    • ►  Temmuz (1)
    • ►  Haziran (2)
    • ►  Mayıs (2)
    • ►  Nisan (1)
    • ►  Mart (1)
Soyut teması. Blogger tarafından desteklenmektedir.