Hoşgeldin! Ben İlay. Doğma büyüme Ankaralı, şu sıralar yüksek lisansını bitirip çalışma hayatına başlamış bir psikoterapistim. Bu blog ise bir süredir pek de yazmadığım ancak lise çağlarında başladığım biraz ondan biraz bundan ama çoğunlukla kendimden, canım ne isterse yazdığım yazılardan oluşuyor.
26 Aralık 2016 Pazartesi
Ankara
Ankara karlı,
Ankara soğuk, insanlar gibi...
Ankara bencil, hiç düşünmüyor sokaktakileri,
Alabildiğine soğuk ve bir o kadar da bencil, insanlar gibi.
Sahi insan bu kadar bencil olmayı nereden öğrendi?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder