Herkes iyi öğrenmiş sen o'cusun sen bu'cusun demeyi. İlla bir sınıflandırma, ötekileştirme! Bunu da kolayca yapıyorlar, ağızlarına geldiği gibi rahatça söylüyorlar. Önce tartışmanın başında beliren ufaktan bir hırs ve kin ardından tartışmanın sonuna doğru iyice artıyor ve nefrete dönüşüyor. "Sen şöylesin zaten!' Ben ben'im. Düşüncelerimle varım. Ve kendime göre doğrularım var. Ama her şey bir yana insanım.
Her şeyi bir kenara bırakıp yalnızca insan olsak, o zaman dünya daha güzel bir yer olur ha?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder