Bugünlerde mutsuzum. Her gün beni mutsuz edecek bir şeyler bulabiliyorum. Ben mi buluyorum yoksa onlar mı beni buluyor onu bile bilmiyorum. Vücudum uyuşuk, beynimin içinde düşünceler ve her şey flu. Ayağa kalkmak için isteğim yok, yapmak istediğim bir sürü şey var fakat hiçbiri için motivasyonum yok. Bir de bunun üstüne en sevmediğim havalar bitmek bilmiyor. Güneş azıcık yüzünü gösterse şu yağmurlar dinse yüzüm gülecek sanki...
Veya gülmez belki. Çünkü hep bir şeyleri bekliyoruz hayatta. Ya gelecekteyiz ya da geçmişte. Ya geçmişin kinini tutuyoruz ya geleceğin hevesiyle an'ı kaçırıyoruz. Ve mutlu olmak için hep bir bahane arıyoruz. Şu da geçsin sonra her şey güzel olacak dediğim hiçbir zaman her şey güzel olmuyor. Keşke daha çok an'da kalmayı başarabilsem...
Sizde durumlar nasıl?