Şuan sizlere Kaş Kalkan'dan yazıyorum. 1 haftadır tatildeyim ve 1 haftam daha var. Bu 1 haftayı başlıkta da olduğu üzere Olympos, Adrasan ve Fethiye'de geçirdim lakin enerjim o kadar düşüktü ki ne bir fotoğraf çektim ne de başka bir şey. Blog yazısı yazmayı da düşünmüyordum ama çok yer gördüğüm için hem sizlere tavsiye olsun hem de kendim unutmayayım dedim ve bilgisayar başına geçtim. Bir sonraki yazı ise Kalkan tatilim bittiğinde gelecek.
Tatilimin ilk 4 günü Olympostaydım, geçen sene de yazdığım gibi Sheriff Pansiyonda kaldım. 3 yıldır hep orada kalıyorum. Ama bu sene farklı olarak her gün denize Adrasan'da girdim. Adrasan'ı yer olarak sevmesem de deniz olarak tercih ediyorum. Suyu ılık, çarşaf gibi bir deniz. Etrafta yiyip içebileceğiniz tesisler ve marketler var. Sahili kum ve 5 tl karşılığında bir şezlong bir şemsiye gün boyu sizin. Olymposun insanları, geceleri ve havası Adrasan'a göre daha iyi bence. Olympos Adrasan arası yol biraz kötü ama 10 km falan yani her gün gidip gelinebilir.
Daha sonra Fethiye'ye geçtim. En son çok küçükken gittiğimden hatırlamıyordum benim için ilk gibi oldu. Olympostan Fethiyeye bir aktarma ile 5 saatte geldim. Yol virajlı ve dolmuş-otobüs çok duruyor bu yüzden zorlu bir yolculuktu. Yol tutan biri falansanız hiç kalkışmayın derim. Fethiye'de ise dağ tarafında Ovacık diye bir yerde kaldık Ölüdeniz çok sıcak olduğundan. İlk gün Çalış Plajında denize girdik ama berbattı bence hiç gitmeye değmez. Sadece gün batımı güzeldi onu izlemek için gidilebilir. Akşam ise Hisarönü'ne gittik. Hisarönü Side gibi bir yer oldukça turistik büyük, canlı ve kalabalık bir çarşısı var. Canlılık, kalabalık seviyorsanız gidebilirsiniz ben pek sevmedim.
2. gün Günlüklü Koyuna gittik. Burada çok fazla günlük ağaçları olduğundan günlüklü adını almış. Yemyeşil güzel bir koydu ama koyu satın almışcasına davranan iki tesis ve fahiş fiyatlar canımızı sıktı. Belediyeye ait bir duş bile yoktu. Yinede gidip görmeye kesinlikle değer. Akşamı ise Göcek'de geçirdik. Göcek ise şirin bir yer fakat çok sıcak ve pahalıydı.
3. gün Fethiye'nin koyları meşhur olduğundan bir tekne turu yapalım dedik. 50 tl'ye bir tura kayıt olduk ve gün boyu teknedeydik. 4 tane koya gittik (Turunç, Samanlık, Rüzgarlı,Akvaryum) Her biri birbirinden güzeldi bence Fethiye'de kesinlikle tekne turu yapmalısınız. Akşamı ise Kordon'da geçirdik. İçeri tarafta yine turistik bir çarşısı var ama Hisarönü kadar kalabalık değil. Sahilde de yürüyüş yapıp kafelerde oturabilirsiniz.
Benim 1 haftalık tatilim bu kadardı maalesef elimde hiç fotoğraf yok. Kalkan yazısını daha fotoğraflı paylaşmayı umuyorum.
Sağlıcakla kalın...