1 Ocak 2019 Salı

Canım 2018

Acısıyla tatlısıyla geldi geçti 2018. Sınava hazırlık gibi stresli bir dönemi içeren sene olmasına rağmen yine de çok güzeldi. Sevdiklerim yanımda ve sağlıklıydı. Bolca şükür sebebim vardı. 18 yaşıma girip reşit olduğum yıldı. Üniversite kazandığım, ehliyet aldığım, daha önce görmediğim yerlere seyahat ettiğim, en yakın arkadaşımla birlikte tatil yaptığım yıldı. Yıllardır istediğim bir hobiyi edinip tenis kursuna gittim. Yalnız yaşamayı, çözüm üretmeyi, daha az üzülmeyi öğrendim. Affetmeyi biliyordum affetmemeyi öğrendim. Boşvermeyi öğrendim. Daha çok an'ı yaşamayı akışına bırakmayı öğrendim. Kısaca çok şey öğrettin 2018. Üniversiteye gelmemle birlikte yepyeni insanlar kattın hayatıma. İyisi oldu kötüsü oldu ama bol anı bıraktı hafızamda. İyileri şuan benimle birlikte ve biz anı biriktirmeye devam edeceğiz.
Her şey için teşekkürler. 2019 sen de güzel gel e mi? İyi seneler :)