Sanki enerjim çekilmiş gibi. İsteksiz, keyifsiz... Ankara günlerdir karlı hiç kara dokunmadım. Öyle hevessizim. Düşünceler selinde boğuluyorum.
İnsanlar öfkeli, insanlar mutsuz, insanlar dertli, ve insanlar...
Yeni yıl için çok bir şey istemiyorum. Sağlıklıyım sevdiklerim de sağlıklı yanımdalar bana yetiyor. Sadece biraz daha iyi hissetmek...
Herkes sevdikleriyle birlikte olsun. Mutlu huzurlu sağlıklı olsun. Barış dolu bir yıl olsun!
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder