Hoşgeldin! Ben İlay. Doğma büyüme Ankaralı, şu sıralar yüksek lisansını bitirip çalışma hayatına başlamış bir psikoterapistim. Bu blog ise bir süredir pek de yazmadığım ancak lise çağlarında başladığım biraz ondan biraz bundan ama çoğunlukla kendimden, canım ne isterse yazdığım yazılardan oluşuyor.
3 Ocak 2017 Salı
Neyin kafası?
Korkuyorum insanlığın gittiği noktadan. Dört bir yanını kin ve nefret sarmış, hoşgörü, merhamet ve saygıdan eser kalmamış, kalpleri kurumuş bu insan(!)lardan korkuyorum. Kediyi koli bandıyla sarmak... Bu neyin kafası?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder