4 Temmuz 2016 Pazartesi

İyi Bayramlar!

Öncelikle herkese iyi bayramlar. Ben bugün İstanbul yolcusuyum, yarın sabah da Fransa. Heyecan stres dorukta şuan. Bu benim ilk yurtdışı seyahatim ve yolculuğun yarısından çoğunda yalnız olacağım. Oradayken bol bol  resimler çekip geldiğimde de onları bir blog yazısıyla yayınlamayı düşünüyorum. Bana iyi yolculuklar. Sizler her ne yapıyorsanız gönlünüzce olsun. Bu bayram da iyiliklere vesile olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder