Hoşgeldin! Ben İlay. Doğma büyüme Ankaralı, şu sıralar yüksek lisansını bitirip çalışma hayatına başlamış bir psikoterapistim. Bu blog ise bir süredir pek de yazmadığım ancak lise çağlarında başladığım biraz ondan biraz bundan ama çoğunlukla kendimden, canım ne isterse yazdığım yazılardan oluşuyor.
4 Temmuz 2016 Pazartesi
İyi Bayramlar!
Öncelikle herkese iyi bayramlar. Ben bugün İstanbul yolcusuyum, yarın sabah da Fransa. Heyecan stres dorukta şuan. Bu benim ilk yurtdışı seyahatim ve yolculuğun yarısından çoğunda yalnız olacağım. Oradayken bol bol resimler çekip geldiğimde de onları bir blog yazısıyla yayınlamayı düşünüyorum. Bana iyi yolculuklar. Sizler her ne yapıyorsanız gönlünüzce olsun. Bu bayram da iyiliklere vesile olsun...
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder