1 Mayıs 2016 Pazar

Blogda haftasonu-Heidi, Ahlatlıbel

Cumartesi öğleden sonra biri 4 diğeri 8 yaşındaki kuzenlerimle Heidi'ye gittik. Çekimler gayet güzeldi e hikaye zaten güzel dolayısıyla ben çok beğendim. Yalnız bence en az ilkokul yaşlarında izlenmeli. Çünkü 4 yaşındaki kuzenim korktuğunu söyledi (hayalet muhabbeti geçen bir sahnede). Ayrıca o yaştaki çocuklar daha hareketli, animasyon tarzı filmleri seviyorlar bu yüzden de biraz sıkıldı. (hatta bir ara uyudu) Ama bence ailecek izlenecek güzel bir film olmuş. Böylece ilk film tavsiyemi de vermiş olayım.
İkincisi ise Ankaralıların nefes alması için güzel bir park olan Ahlatlıbel'den geliyor. Bu pazar sabah kahvaltılıklarımızı alıp erkenden gittik. Yer bulamadığımızdan çimlere yayıldık ve güneşli havanın tadını çıkarttık. Şimdi içinde yer alan parkurdan bahsedeceğim size. Bir tarafta tırmanma duvarı zipline gibi şeylerin olduğu bir parkur ve hemen yanında da çocuklar için survivor havasında parkur düzenlenmiş. Parkurdakilerin güvenliğini alan tatlı ekibin içinde sevgili kuzenim Çiğdem de yer alıyor. Fotoğraflarını da ekleyeceğim ama bir haftasonu gidin görün derim. Hem çocuklar hem anne babalar eğlenebilir çünkü burada yaş, kilo sınırlaması yok. Duvara tırmanabilir veya zipline yapabilirsiniz :)
Keyifli haftasonları dilerim...


1 yorum:

  1. canım kuzenim bu hafta sonu bize yer verdiğin için teşekkürler. Kısaca bir yorumda ben yapayım. Hiç bir tehlikesi olmayan parkurumuza gelen misafirlerimiz güvenli bir ortamda çok eğlenceli zamanlar geçirecek.

    YanıtlaSil