26 Şubat 2019 Salı

Bir küçük anksiyete meselesi

Saat sekiz. Yine atak geliyor. Müzik dinlemek, kitap okumak hangisi iyi gelir? Yok odaklanamıyorum. Duşa mı girsem? Ama bacaklarım titriyor. Ya bayılır düşer ve kafamı çarparsam. Hayır bunları aklımdan atmalıyım. Midem de bulanıyor, karnımda da bir ağrı. Şşş her şey yolunda derin nefes al. Yok nefes alamıyorum. Ya kontrolü kaybedersem? En yakın hastane nerede?
Dışarı çık. Çıktım ama titriyorum. Herkes bana mı bakıyor? Hayır, müziğe odaklan. Birisini mi arasam? Kime ne açıklama yapıcam? Anlamayacaklar...
Derin nefes almaya devam et. Geçiyor evet geçiyor...
Kısa mı sürdü ne?
Bunu da atlattık tamam.
Kalp krizi  geçirmedim, nefessiz de kalmadım. Ölmedim yani. Yine ölmedim. Anksiyete boktan ama ben çok güçlüyüm. Ben çok güçlüyüm. Ben çok güçlüyüm.
Tanıdık geldi mi?
Sen çok güçlüsün ve asla yalnız değilsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder