8 Nisan 2019 Pazartesi

Nisan

Doğduğum ay olduğu için midir ya da sıcak havaları sevdiğimden mi bilmem nisanı çok severim. Eğer bir şeyler kötü gidiyorsa, nisan, güzel günlerin habercisidir benim için. Kendimi daha hafif, daha pozitif hissederim. İçim kıpır kıpır olur. Piknikler, kamplar -artık Antalya'da yaşadığım için- deniz kum güneş...
Yine nisan geldi, bahar geldi ve ben bir sevgi kelebeğine dönüştüm. Vize haftam olmasına rağmen oldukça enerjiğim. Nisan ayının planı şimdiden hazır ve ben hepsi için çok heyecanlıyım.
Teşekkür ederim evrene ve hayatımdaki herkese ♥️
Nisan kesinlikle benim ayım ✌️
Umarım sizler de keyiflisinizdir. Değilseniz de hadi kalkın ayol bahar geldi! :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder